Indywidualna
Strategia lojalnościowa

Punkt startu jest najważniejszy – tego jesteśmy pewni!

Są dziedziny, w których standardowe rozwiązania się nie sprawdzają. Po prostu. Z pewnością do takich należy obszar lojalności klienta.

We Freebee jesteśmy przekonani, że historia każdego programu lojalnościowego musi rozpocząć się od przygotowania indywidualnej strategii lojalności klientów – szytej na miarę specyfiki branży, charakteru marki i planów jej rozwoju.

Cele programu lojalnościowego są przecież różne – zbieranie wysokiej jakości danych, budowa wizerunku marki, zapewnienie drożnego kanału spersonalizowanej komunikacji, aktywizacja zakupowa uczestników – a każdy z nich wart uwagi i uwzględnienia.

Ciąg nieskoordynowanych działań dobrego wyniku nie da. Tylko synergia przemyślanych i ułożonych w cykle kroków przyniesie oczekiwane rezultaty.

Wielkie wygrywające strategie są zawsze mieszanką starannej analizy, nowatorskiego pomysłu i precyzyjnej realizacji.

Indywidualna Strategia
lojalnościowa

Właściwie opracowana strategia programu powinna uwzględniać każdy z obszarów Twojego biznesu, który może mieć wpływ na lojalność klientów. Tworząc indywidualne strategie lojalnościowe dla marek, w optymalny sposób dobieramy i integrujemy wiedzę oraz rozwiązania z obszarów: zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience Management), zaangażowania klientów w działania marki (Customer Engagement Managament), oraz wiedzy o kliencie (Customer Inteligence).

Następnym etapem jest opracowanie i wdrożenie narzędzia jakim jest program lojalnościowy na Platformie Freebee.

1

Twój indywidualny
program lojalnościowy

Program lojalnościowy rozumiemy jako zaplanowany ciąg różnorodnych działań. Użytkownik biorąc w nich udział, poznaje markę i zdobywa dostęp do korzyści przez nią proponowanych.

Akcje, którymi chcemy zainteresować uczestników programów, są różnorodne – preferencyjne warunki korzystania z oferty marki, oferty specjalne, limitowane promocje, ekskluzywne wydarzenia, loterie, konkursy, itp. Lista możliwych elementów przy każdym programie może być długa. Ważne, by znalazły się na niej zarówno działania stałe (mechanika programu), jak i elementy nieprzewidywalne dla uczestnika – miłe niespodzianki (tzw. dynamika programu).

Dobrze skonstruowany program będzie oferował korzyści racjonalne – wywołujące reakcję „to się opłaca” oraz emocjonalne – wywołujące reakcję „to jest fajne”. Odpowiednia konfiguracja elementów programu sprawi, że klienci chętniej do niego przystąpią, a biorąc w nim udział, utrzymają wysoką aktywność i stały kontakt z marką.

Podsumowując – nasze rozumienie programu lojalnościowego dalekie jest od dominujących obecnie na rynku, zestandaryzowanych rozwiązań – one fits all. Bespoke loyalty – indywidualna strategia, której efektem są programy szyte na miarę – to stanowi o unikalności oferty Freebee.

Przeczytaj artykuł na ten temat na naszym blogu

2

Wiedza, zaangażowanie
i doświadczenie


Wiedza

Dzięki Platformie Freebee (www, aplikacja mobilna, Point of Sale, karta) zbieramy dane dotyczące zachowań klientów. Następnie przetwarzamy je strumieniowo, wykorzystując najnowsze technologie z zakresu Big Data i Machine Learning, wydobywając z danych wiedzę o klientach i budując profile behawioralne połączone z dynamicznymi systemami scoringowymi.

Zaangażowanie

Miarą zaangażowania Twoich klientów jest responsywność zarówno na wysyłane przez Ciebie komunikaty, jak i działania do nich skierowane. W naszych propozycjach uwzględniamy nie tylko komunikację, ale również konkretne działania doceniające i zaskakujące, zgodnie z naszą nadrzędną zasadą, że zaangażowanie budowane jest w dużej mierze w warstwie emocjonalnej. Pomożemy Ci aktywnie zmierzyć wpływ, jaki proponowane działania mają na Twoich klientów i Twój biznes.

Doświadczenie

Wspomnienie miłego zaskoczenia towarzyszy nam długo. Zgrzyt rozczarowania zazwyczaj pozostawia ślad głębszy i trwalszy. Dzięki programowi niwelujemy złe doświadczenia. Wyznaczymy kierunek i dostarczymy narzędzi oraz procesów, aby na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji wszystkie kontakty z marką zapewniały klientowi maksimum satysfakcji.

3

Tworząc Twój indywidualny program lojalnościowy, opracujemy dla Ciebie:
Strategię zarządzania zaangażowaniem klienta

Zapytania New Business

Zawsze nas cieszy, gdy słyszymy o firmach, które chcą rozwijać wartość swoich klientów (CLV) i budować prawdziwą lojalność.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Twoja firma może współpracować z Freebee

Napisz do nas Zapytania New Business