Wdrożenie

Właściwa realizacja strategii lojalnościowej dotyczy całej organizacji i wszystkich szczebli jej struktury. To niełatwy proces, któremu należy poświęcić dużo uwagi. W zależności od zapotrzebowania biznesu i zasobów wspólnie zaplanujemy wprowadzenie opracowanej strategii w życie.

W ten sposób zyskujesz pewność, że nic ważnego nie umknie uwadze przy wdrożeniu Twojego indywidualnego programu lojalnościowego.

Jako pierwsi, na jednej Platformie, budujemy i prowadzimy strategiczne programy lojalnościowe dla wielu biznesów na rynku. Obsługujemy liderów w swoich branżach z ponad 12 mln klientów – np. 5.10.15. i Polkomtel sp z o.o.

Jesteśmy ekspertami we wdrażaniu i prowadzeniu największych programów lojalnościowych (ponad 500 wdrożonych programów w ponad 10000 lokalizacjach).

Wdrażamy i prowadzimy skuteczne programy lojalnościowe

wykres_implementacjawykres_implementacja_mobile

Nasza praca nie kończy się na wdrożeniu.
Każdy z wdrożonych przez nas programów monitorujemy i optymalizujemy pod kątem realizacji wyznaczonych celów.

Adjust and lead!

Monitorig i optymalizacja

U podstaw każdego z naszych projektów leży założenie, że program lojalnościowy musi być dynamiczny, musi się zmieniać, dopasowując do oczekiwań klientów i sytuacji rynkowej, musi żyć. Przygotowując i proponując klientom niespodzianki, zrywamy z rutyną stałych, przewidywalnych rozwiązań. Robimy to chętnie!

Projektowane przez nas programy lojalnościowe zakładają ciągłą moderację działań. Na bazie zdobytej wiedzy o klientach szukamy nowych aktywności, które uczestników miło zaskoczą i zachęcą do współdziałania z marką. Obserwacja ich reakcji inspiruje do dalszych poszukiwań i opracowania kolejnych propozycji. Program lojalnościowy nie jest więc maszyną gratyfikacji klientów pracującą według jednego schematu.

Dla nas to proces proponowania coraz to nowych działań i analizy ich wyników. Ciągły monitoring uzyskiwanych rezultatów i stała optymalizacja podejmowanych w ramach programu działań – to nasza propozycja dla marek szukających efektywnych rozwiązań z obszaru marketingu lojalności.

Zapytania New Business

Zawsze nas cieszy, gdy słyszymy o firmach, które chcą rozwijać wartość swoich klientów (CLV) i budować prawdziwą lojalność.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Twoja firma może współpracować z Freebee

Napisz do nas Zapytania New Business