Wiedza o kliencie

Zrozumienie klienta – jego specyfiki, zachowań rynkowych, potrzeb, motywacji – poprzedza każdą z przedstawianych propozycji działań mających angażować uczestników programu.

Wiele wysiłku wkładamy w przygotowanie rzetelnego i kompletnego opisu bazy klienckiej i jej wewnętrznego zróżnicowania. Gromadzimy i interpretujemy dane dotyczące zachowań klientów.

Na ich podstawie tworzymy zbiory zachęt motywujących do przystąpienia do programu i wpływających na chęć pozostania w nim.

Dzięki takiemu podejściu budujemy strategie zapewniające maksymalny poziom zaangażowania klienta i mające realny wpływ na wyniki finansowe Twojej firmy.

Integracja danych klienta

Każdy klient wchodząc w interakcje z marką, zostawia po sobie ślad: dane transakcyjne, informacje zwrotne, reklamacje, zapytania i wiele innych.

Dzięki Platformie Freebee (www, aplikacja mobilna, POS, karta lojalnościowa) zbieramy dane: transakcyjne, marketingowe, zachowania użytkowników w sieci i komunikację ze wszystkich dostępnych kanałów. Nieprzerwany strumień danych analizujemy w czasie rzeczywistym przy zastosowaniu platform klastrowego i wieloetapowego przetwarzania danych. Wykorzystując najnowsze technologie z zakresu Big Data i Machine learning sprawnie integrujemy i przekształcamy dane w informacje, a dalej w wiedzę o potrzebach uczestników programów lojalnościowych. Niewątpliwie automatyczna budowa profili behawioralnych i dynamicznych scoringów pozwala nam na łatwe tworzenie ciekawych segmentów. Czego efektem końcowym jest wizualizacja wiedzy w panelach analitycznych, gdzie zespół dedykowanych osób nieustannie drąży i eksploruje dane, aby stale poprawiać jakość komunikacji.

Zaawansowana wiedza o kliencie, pochodząca z integracji wszystkich źródeł danych na temat jego zachowań, pozwala na budowę lub optymalizację wielowymiarowej, obustronnej komunikacji.

1

Analiza
danych klienta

Właściwie przeprowadzona analiza danych zaoowocuje wyborem treści komunikatów do odpowiednich segmentów i wyboru kanałów.

W praktyce oznacza to, że Twoje komunikaty odpowiadają rzeczywistym potrzebom, są dostarczane w odpowiednim czasie i za pośrednictwem preferowanych przez niego kanałów. W myśl zasady – to, czego klient chce, wtedy, kiedy chce i w sposób, w jaki mu to najbardziej odpowiada.

Taka optymalizacja treści, formy i kanału komunikacji daje szansę na maksymalizację zaangażowania klientów w świat Twojej marki, stanowiącą warunek konieczny ich lojalności.

2

Warsztaty
wiedzy o kliencie

Aby pomóc w odkrywaniu innowacyjnych rozwiązań pozwalających na rozwijanie strategii lojalnościowych, będziemy prowadzić cykliczne warsztaty, których tematem będzie wiedza o klientach oraz strategie ich angażowania w Twoją markę.

Każde ze spotkań warsztatowych jest przygotowywane na miarę aktualnych potrzeb, danych o klientach i wyzwań, przed jakimi stoi marka, dążąc do wypracowania pozytywnych relacji ze swoimi klientami.

Warsztaty są stałym elementem prowadzonej strategii lojalnościowej. W zależności od wielkości Twojego zespołu oraz listy tematów warsztaty trwają kilka godzin lub jeden dzień.

3

ZAJMIEMY SIĘ KOMPLEKSOWYM WDROŻENIEM PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO TWOJEJ MARKI:
Wdrożenie

Zapytania New Business

Zawsze nas cieszy, gdy słyszymy o firmach, które chcą rozwijać wartość swoich klientów (CLV) i budować prawdziwą lojalność.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Twoja firma może współpracować z Freebee

Napisz do nas Napisz do nas