Badania i pomiar
zaangażowania klienta
O tym, czy Twoja marka naprawdę angażuje, najlepiej powiedzą Twoi klienci. Pierwsze badanie zalecamy przeprowadzić na początku, aby jasno określić punkt startowy. Chcemy dowiedzieć się, jak oceniają relację z Twoją marką i czego od niej oczekują. Badania będziemy powtarzać w trakcie trwania realizacji obranej strategii, wykorzystując do tego narzędzia jakie daje Platforma Freebee.
Aby zwiększyć szanse powodzenia, klarujemy cele zaangażowania klientów i kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).
W związku z tym podczas naszej współpracy będziemy ściśle współpracować z działami finansów i marketingu Twojej firmy, aby określić, gdzie ustalone już budżety mogą zostać przesunięte, a gdzie potrzebna jest nowa inwestycja, dla której oszacujemy efekty finansowe oraz stopę zwrotu (ROI).
Przez cały czas funkcjonowania programu dedykowany zespół projektuje, optymalizuje i prowadzi stworzoną dla Ciebie strategię angażowania klientów.